شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۴۰:۱۳

فراخوان ارسال اثر به همایش ملی توسعه پایدار دریا محور در خرمشهر آغاز شد

باشگاه خبری فراساحل: فراخوان ارسال آثار پژوهشگران و محققان به دومین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر روز چهارشنبه منتشر شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، وحید یاوری معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: این دانشگاه در نظر دارد پس از برگزاری موفق نخستین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور در خرمشهر روزهای ششم و هفتم بهمن ماه 1393، دومین همایش ملی را نیز برگزار کند.


وی افزود: این همایش با هدف ایجاد بستر مشارکت، تبادل دانش و اطلاعات بین اساتید و پژوهشگران، ارائه آخرین یافته‌های علمی، ارزیابی ظرفیت‌های توسعه‌ای و همسویی و هم افزایی محققان و صاحبنظران حوزه دریایی، در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. یاوری تصریح کرد:برگزاری این همایش همچنین، فرصت تبیین نقش پژوهش در حل مشکلات زیست محیطی، توسعه‌ای و صنعتی حوزه دریایی کشور است و به مشارکت صاحبنظران، متخصصان و اندیشمندان دانشگاه‌ها، مراکز علمی- پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی و صنایع مرتبط با حوزه دریا نیاز دارد.


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: علاقه مندان تا 15 مهر ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه دومین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به آدرس E-mail: msd@kmsu.ac.ir ارسال کنند. یاوری از 'علوم دریایی، منابع طبیعی دریا، اقتصاد و مدیریت دریا و مهندسی دریا' به عنوان محورهای این همایش یاد کرد و افزود: پانزدهم مهرماه مهلت ارسال آثار پژوهشگران و محققان با دبیرخانه همایش می‌باشد. معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان سخنانش گفت: پایگاه اطلاع رسانی conf.isc.gov.ir/kmsu/fa نیز به مظنور اطلاع رسانی این همایش طراحی و راه اندازی شده است.



  کد خبر : 1807
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :